Gyakori kérdések

Mikor lesz kiküldve a rendelésem?

A csomagok kiszállításánál több szempontot is figyelembe veszünk, de főképp szezontól függő, hogy mikor küldjük a megrendelést.
Tavaszi szezonban általában március 15-e után, a fagyok elmúltával kezdjük a kiszállítást. A balkon és terasznövényeket csak április 15-e után szállítjuk, amennyiben az éjszakai hőmérséklet már nem csökken 10°C fok alá.
Őszi szezonban a szabadgyökerű növényeket általában október 15-e, valamint lombhullatás után szállítjuk.
A májusban, júniusban, illetve novemberben leadott rendeléseket igyekszünk 5 munkanapon belül teljesíteni.

Az aktuális szezon mellett minden rendelésnél figyelembe vesszük a növények megfelelő ültetési idejét. Figyelemmel vagyunk továbbá a rendelések leadási sorrendjére, valamint az aktuális időjárási viszonyokra is.


Honnan fogom tudni, mikor érkezik meg a csomagom?

Minden kedves ügyfelünket e-mail-ben értesítjük, amikor a csomagot átadtuk a Magyar Posta munkatársainak. A futár telefonon fogja Önnel felvenni a kapcsolatot a csomag kiszállítása előtt. A csomagja átadástól számított, maximum 48 órán belül meg fog érkezni Önhöz.


Mi történik ha sérülnek a növények kiszállítás közben?

Minden kiszállított termékünkre 15 napos visszavásárlási garanciát vállalunk. Amennyiben bármely termék megsérül, kérjük azonnal jelezze azt felénk, és ügyfélszolgálatos kolléganőink elmondják a teendőket.


Kibonthatom-e a csomagot a futár jelenlétében?

Sajnos erre nincs lehetőség, ugyanis a futár nem a Sweet Garden alkalmazottja. Ö azt a futárcéget képviseli, akivel mi szerződéses kapcsolatban állunk. A futárcég mindössze azt biztosítja számunkra, hogy a csomagot sértetlenül átadja Önnek és ennek értékét nekünk elhozzák.

Ha bármi észrevétele lenne a csomaggal kapcsolatban, azt közvetlenül nekünk jelezze és mi garantáltan segítségére leszünk.


Módosíthatom a rendelésem?

A rendelés természetesen módosítható, de csak addig ameddig nem kerül Csomagolás alatt” státuszba. Amennyiben kollégáink megkezdik a csomagolás előkészítését, sajnos már nem áll módunkban módosítani a megrendelést.


Miért nem kaptam visszaigazolást a rendelésemről?

Amennyiben rendeléskor megadta e-mail címét, a rendszerünk minden regisztrált rendelés után kiküld Önnek egy visszaigazolást. Amennyiben nem kapott visszaigazolást, kérjük elsőként ellenőrizze, hogy jól adta-e meg az e-mail címét.

Amennyiben jól adta meg az e-mail címét és mégsem kapott visszaigazolást, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, hogy ügyfélszolgálatos kolléganőink ellenőrizhessék a leadott rendelését, illetve felmérhessék, hogy mi lehetett a visszaigazolás hiányának hátterében.


Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási költség 1500 Ft, függetlenül a csomag nagyságától és a rendeltetési helyétől Magyarország területén belül.


Lemondhatom-e rendelésem?

Természetesen lemondhatja megrendelését, melyet akár írásban (e-mailben), akár telefonon is megtehet a csomag feladása előtt.

Amennyiben viszont csomagját már elkészítettük és átadtuk a futárcégnek ("Szállítás folyamatban" státuszban van), a rendelését sajnos már nem tudja lemondani.


Megoldható-e a diszkrét szállítás (pl. úgy hogy a férjem/felességem ne tudjon róla, vagy esetleg meglepetésnek/szülinapi ajándéknak szánom)?

Természetesen megoldható a diszkrét szállítás, és megpróbálunk minden tőlünk telhetőt megtenni, hogy valóban titokban maradjon. Annyit kérnénk azonban, hogy, ha ilyen szállítást szeretne, kérjük jelezze azt felénk, hogy mi is fel tudjunk rá készülni.

Amennyiben szülinapi ajándéknak szánja, mindenképp jelezze, mert akkor csatolunk a csomag mellé egy képeslapot is, vagy igény szerint átkötjük egy szép szalaggal. A számlát pedig az Ön címére postázzuk, hogy ezt ne lássa a megajándékozott.


Hogy tudom majd megfelelően nevelni a növényt? Kapok ehhez segítséget?

Minden kiküldött csomaghoz egy ültetési útmutatót csatolunk, amiben sok hasznos információt talál a növények gondozásával kapcsolatban. Illetve a weboldalunkon is megtekintheti a növények gondozásával/ültetésével kapcsolatos tudnivalókat. Amennyiben ennél több információra lenne szüksége, hívjon minket vagy írjon nekünk bizalommal. Kollégáink szívesen segítenek Önnek, és megválaszolják kérdéseit.


Ha az adott termékből nincs már raktáron, nem-e küldenek másik fajtát helyette?

Ha véletlenül kifogyott egy termékünk, vagy valamilyen oknál fogva nincsenek kiküldhető állapotban, akkor nem küldünk helyette más fajtájú növényt. Amennyiben helyettesíthető valamilyen más termékkel, kolléganőink felveszik Önnel a kapcsolatot és személyesen egyeztetnek erről.

Amennyiben nem tudjuk helyettesíteni a növényt, a megrendelt terméket megtalálja a számlán 0 ( zéró) darabszámmal és 0 ( zéró) árral fog megjelenni és mellette az „ elfogyott” szöveg lesz látható.

Természetesen ilyen esetekben az adott növény árát nem számítjuk.


Mivel szállításkor egyes növények nyugalmi állapotban vannak, honnan tudjam, hogy nem száradtak-e el?

Ha egy növény nyugalmi állapotban van, a következő jelekből következtethet arra, hogy életképes:

  1.  
    1. az ágak rugalmasak (amennyiben száraz, ez könnyen törik)

    2. ha megkaparja egy kicsit a fa/bokor törzsét a kéreg alatt, zöldnek kell lennie

    3. virághagymák esetében a hagyma mindig kemény kell legyen, (nem száraz, szikkadt). A tavaszi virághagymáknál pedig már észlelhetünk 1-2 rügykezdeményt.

                 4.  rózsák ágai zöldek, nem szikkadtak vagy feketék

                 5.  szabadgyökerű növényeknél a gyökerek nedvesek, rugalmasak (nem szárazok)


Mi történik abban az esetben, ha egy megrendelt növény csak 1-2 év múlva virágzik vagy terem, és csak akkor veszem észre, hogy nem azt kaptam amit rendeltem?

Minden kiküldött növényre fajtaazonossági garanciát vállalunk az első virágzásig, gyümölcstermőknél pedig az első termésig. Épp ezért ügyelünk, hogy minden vásárlónk azt a növényt kapja, melyet megrendelt. Amennyiben mégis eltérést tapasztalna a megrendelt és a kiküldött növények között, kérjük jelezze ezt felénk telefonon, vagy írásban és kolléganőink ismertetik az ezzel kapcsolatos teendőket. Ilyen esetben vagy kicseréljük növényét, vagy visszafizetjük Önnek a vásárlás értékét.

0