Garancia
Termékeink kizárólag megbízható, gondosan kiválasztott gyártóktól és termelőktől származnak, akik ugyanazokat a magas minőségi szabványokat követik, mint mi. Folyamatosan törekszünk arra, hogy minden, az Ön által rendelt termék megfeleljen a webáruházunkban feltüntetett információknak. Ennek ellenére nem zárható ki teljesen, hogy eltérés adódhat a megrendelt és a kiszállított termék között. Ennek okai az esetleges emberi mulasztás vagy a szállítás közben előforduló technikai hibák lehetnek.
Ezért kérjük, hogy a csomag átvételét követően azonnal ellenőrizze annak tartalmát. Amennyiben eltérést észlel (mennyiségben vagy minőségben), kérjük jelezze azt nekünk a megadott elérhetőségeink egyikén.
Visszavásárlási garanciát vállalunk
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a fogyasztónak joga van írásban értesíteni a kereskedőt arról, hogy eláll a vásárlástól, indoklás nélkül, a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül, illetve szolgáltatások esetén a szerződés megkötésétől számított 14 naptári napon belül. Ugyanakkor, a fogyasztónak viselnie kell a termékek visszaküldésével járó költségeket elállás esetén.
A csomag átvételét követő 15 napon belül elfogadjuk reklamációját. Bár a hatályos jogszabályok nem írják elő garancia nyújtását a romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző áru esetén, így a növényekre sem, vásárlóink biztonsága és elégedettsége érdekében mi önkéntesen 15 naptári napos garanciát vállalunk, amely a csomag átvételének napjától számítódik.
Mivel a növények minősége nagy mértékben függ az ültetéstől és a gondozástól, így a 15. nap után már nem áll módunkban reklamációkat elfogadni. Ezt követően a növény állapotromlása olyan okokra is visszavezethető lehet, amelyekre nincs ráhatásunk.
Nyugalmi állapotban lévő növények esetén

Nyugalmi állapotban lévő növények esetében is könnyedén megállapítható, hogy száraz-e vagy életképes az adott növény. Amennyiben azonban kétségei támadnak a növény életképességével kapcsolatban, 15 napon belül jelezze azt nekünk.
Ilyen esetekben – a probléma függvényében – a garancia ideje meghosszabbítható az első rügyek megjelenéséig, vagy akár 6 hónapig is, amennyiben az elküldött ültetési útmutatónak megfelelően történt az adott növény ültetése.
Virághagymák esetében
Amennyiben virághagymákat rendelt tőlünk, kérjük a csomag átvételekor nézze át a hagymákat, ellenőrizze épségüket. Bármi eltérést észlel, azt kérjük, szintén 15 napon belül jelezze felénk.
A kiültetés után ugyanis már sajnos nem tudunk garanciát vállalni a hagymákra, hiszen a földben, amibe került, számos kártevő érheti, elrothadhat vagy megfagyhat.
Garantáljuk termékeink fajtaazonosságát
Virágos növényeinkre szín- és fajtaazonossági garanciát vállalunk, egészen az első virágzásig. A növények színét nagyban befolyásolhatja ugyanis a talaj összetétele, a hőmérsékleti és egyéb időjárási viszonyok (pl. napfény mennyisége, tartós esőzések). Mindennek függvényében előfordulhatnak tehát kisebb árnyalati különbségek a katalógusban és honlapunkon lévő képek és a rendelt termék között.
Gyümölcstermő növényeink fajtaazonossági garanciája pedig az első gyümölcshozamig érvényes.
Amennyiben eltérést tapasztalna a megrendelt és a kiküldött növények között, kérjük jelezze ezt felénk telefonon, vagy írásban és kolléganőink ismertetik az ezzel kapcsolatos teendőket. Ilyen esetben kicseréljük növényét a saját költségünkre, vagy visszafizetjük Önnek a növény értékét amenyiben nem szeretné a növényt megtartani. Amennyiben úgy dönt, hogy a növényt meg szeretné így is tartani, kedvezményt ajánlunk fel Önnek.
Amire nem tudunk garanciát vállalni
Növények esetén nem tudunk garanciát vállalni az időjárás (pl. fagy, vihar, tartós esőzés, szárazság) és a kártevők okozta károkra.
Garanciát abban az esetben sem tudunk vállalni, ha nem lettek betartva a webáruházunkban és az ültetési útmutatóban leírt lépések, vagy a növények teljesen más környezetben vannak tartva/tárolva/ültetve/gondozva, mint amit igényelnének, hiszen ez nagyban befolyásolja az adott növények fejlődését.
Az állateledelek esetében nem áll módunkban visszárut elfogadni, és garanciát sem vállalunk, ha a termék csomagolása felbontásra került. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek közé tartoznak azon zárt csomagolású áruk, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontásuk után nem küldhetők vissza.
Hogyan jelezheti nekünk észrevételeit?
Arra törekszünk, hogy ügyfeleink vásárlásai pozitív élmények legyen. Ha problémába ütközik, biztosítjuk Önt, hogy alaposan megvizsgáljuk a helyzetet.
Kérjük reklamációját írásban jelezze nekünk az info@sweetgarden.hu e-mail címen, fényképeket mellékelve a szóban forgó termékről.
Továbbá felhívjuk figyelmét, hogy a közösségi média felületei nem minősülnek hivatalos reklamációs csatornának. Annak érdekében, hogy minden észrevételt kellő komolysággal kezelhessünk, és ellenőrizni tudjuk a rendelés minden részletét, teljes körű, írásos kommunikációra van szükségünk, amely tartalmazza a releváns információkat és a szükséges fényképeket a fent megadott e-mail címre elküldve.
Amennyiben reklamációját jogosnak ítéljük, természetesen garantáljuk Önnek az adott termék saját költségünkre történő cseréjét vagy a vételár visszafizetését. A termék értékének visszafizetése a visszaküldött csomag megérkezésének napjától számított maximum 15 munkanapon belül kerül visszatérítésre az ügyfél által megadott bankszámlaszámra. Amennyiben úgy döntene, hogy a növényt mégis meg szeretné tartani, kedvezményt ajánlhatunk fel Önnek, amelyet a következő vásárlásnál felhasználhat webáruházunkban.