Garancia

Az általunk forgalmazott növényeket közvetlenül a termelőktől, egy gondos válogatási folyamat által szerezzük be, így törekszünk arra, hogy az ügyfeleink által rendelt növények fajta, nagyság, szín és minőség szempontjából is megegyezzenek korábbi elképzeléseikkel.

Mégsem zárható ki azonban annak a lehetősége, hogy eltérés legyen a megrendelt és a kapott növény között. Ennek okai legtöbbször emberi mulasztás, vagy a szállítás közben előforduló technikai hibák lehetnek.

Éppen emiatt kérjük, hogy a csomag átvételekor ellenőrizze rendelése teljességét. Amennyiben eltérést észlel (mennyiségben vagy minőségben), kérjük jelezze azt nekünk a megadott elérhetőségeink egyikén.

 

Visszavásárlási garanciát vállalunk

A csomag átvételét követő 15 napon belül elfogadjuk reklamációját. Mivel a növények minősége nagy mértékben függ az ültetéstől és a gondozástól, így a 15. nap után már nem áll módunkban reklamációkat elfogadni – hiszen ez idő alatt már rajtunk kívülálló okokból kifolyólag is károsulhat a növények állapota.

 

Nyugalmi állapotban lévő növények esetén

Nyugalmi állapotban lévő növények esetében is könnyedén megállapítható, hogy száraz-e vagy életképes. Amennyiben azonban kétségei támadnak az adott növény életképességével kapcsolatban, 15 napon belül jelezze azt Nekünk.

Ilyen esetekben – a probléma függvényében – a garancia ideje meghosszabbítható az első rügyek megjelenéséig, vagy akár 6 hónapig is, amennyiben az elküldött ültetési útmutatónak megfelelően történt az adott növény ültetése.

 

Virághagymák esetében

Amennyiben virághagymákat rendelt tőlünk, kérjük a csomag átvételekor nézze át a hagymákat, ellenőrizze épségüket. Bármi eltérést észlel, azt kérjük, szintén 15 napon belül jelezze felénk.

A kiültetés után ugyanis már sajnos nem tudunk garanciát vállalni a hagymákra, hiszen a földben, amibe került, számos kártevő érheti, elrothadhat vagy megfagyhat.

 

Garantáljuk termékeink fajtaazonosságát

Virágos növényeinkre szín- és fajtaazonossági garanciát vállalunk, egészen az első virágzásig. A növények színét nagyban befolyásolhatja ugyanis a talaj összetétele, a hőmérsékleti és egyéb időjárási viszonyok (pl. napfény mennyisége, tartós esőzések). Mindennek függvényében előfordulhatnak tehát kisebb árnyalati különbségek a katalógusban és honlapunkon lévő képek és a rendelt termék között.

Gyümölcstermő növényeink fajtaazonossági garanciája pedig az első gyümölcshozamig érvényes.

Amennyiben eltérést tapasztalna a megrendelt és a kiküldött növények között, kérjük jelezze ezt felénk telefonon, vagy írásban és kolléganőink ismertetik az ezzel kapcsolatos teendőket. Ilyen esetben kicseréljük növényét a saját költségünkre, vagy visszafizetjük Önnek a növény értékét amenyiben nem szeretné a növényt megtartani. Amennyiben úgy dönt, hogy a növényt meg szeretné így is tartani, kedvezményt ajánlunk fel Önnek.

 

Amire nem tudunk garanciát vállalni

Nem tudunk garanciát vállalni az időjárás (pl. fagy, vihar, tartós esőzés, szárazság) és a kártevők okozta károkra.

Garanciát abban az esetben sem tudunk vállalni, ha nem lettek betartva az ültetési útmutatóban leírt szabályszerűségek, így a növények teljesen más környezetben vannak tartva/tárolva/ültetve/gondozva, mint amit igényelnének – hiszen ez nagyban befolyásolja az adott növények fejlődését.

 

Hogyan jelezheti nekünk észrevételeit?

Kérjük reklamációját írásban jelezze nekünk az info@sweetgarden.hu e-mail címen, mellékelve egy fényképet a szóban forgó termékről. Amennyiben reklamációját jogosnak ítéljük, természetesen garantáljuk Önnek az adott termék saját költségünkre történő cseréjét vagy a vételár visszafizetését. A termék értékének visszafizetése a visszaküldött csomag megérkezése napjától számított maximum 10 munkanapon belül kerül visszatérítésre az ügyfél által megadott bankszámlaszámra.

0