Gyakori kérdések

Lehet online fizetni?

Természetesen van lehetőség online bankkártyás fizetésre. A bankkártyás fizetéshez a rendelés véglegesítésének oldalán ki kell választani az "Online fizetés" opciót. Ezt a kosár tartalmának áttekintése után a vásárlói és szállítási adatok alatt található fizetési mód alpontnál lehet kiválasztani.


Mikor lesz kiküldve a rendelésem?

A csomagok kiszállításánál több szempontot is figyelembe veszünk, de főképp szezontól függő, hogy mikor küldjük a megrendelést.
Tavaszi szezonban általában március 15 után, a fagyok elmúltával kezdjük a kiszállítást. A balkon és terasznövényeket csak április 15 után szállítjuk, amennyiben az éjszakai hőmérséklet már nem csökken 10°C fok alá.
Őszi szezonban a szabadgyökerű növényeket általában október 15, valamint lombhullatás után szállítjuk.
A májusban, júniusban, illetve novemberben leadott rendeléseket igyekszünk 5 munkanapon belül teljesíteni.

Az aktuális szezon mellett minden rendelésnél figyelembe vesszük a növények megfelelő ültetési idejét. Figyelemmel vagyunk továbbá a rendelések leadási sorrendjére, valamint az aktuális időjárási viszonyokra is.


Honnan fogom tudni, mikor érkezik meg a csomagom?

Minden kedves ügyfelünket e-mailben értesítjük, amikor a csomagot átadtuk a Magyar Posta munkatársainak. A futár telefonon fogja Önnel felvenni a kapcsolatot a csomag kiszállítása előtt. A csomagja átadástól számított, maximum 48 órán belül meg fog érkezni Önhöz.


Mi történik ha sérülnek a növények kiszállítás közben?

Minden kiszállított termékünkre 15 napos visszavásárlási garanciát vállalunk. Amennyiben bármely termék megsérül, kérjük azonnal jelezze azt felénk, és ügyfélszolgálatos kolléganőink elmondják a teendőket.


Kibonthatom-e a csomagot a futár jelenlétében?

Sajnos erre nincs lehetőség, ugyanis a futár nem a Sweet Garden alkalmazottja. Ő azt a futárcéget képviseli, akivel mi szerződéses kapcsolatban állunk. A futárcég mindössze azt biztosítja számunkra, hogy a csomagot sértetlenül átadja Önnek és ennek értékét nekünk elhozzák.

Ha bármi észrevétele lenne a csomaggal kapcsolatban, azt közvetlenül nekünk jelezze és mi garantáltan segítségére leszünk.


Módosíthatom a rendelésem?

A rendelés természetesen módosítható, de csak addig ameddig nem kerül Csomagolás alatt” státuszba. Amennyiben kollégáink megkezdik a csomagolás előkészítését, sajnos már nem áll módunkban módosítani a megrendelést.


Miért nem kaptam visszaigazolást a rendelésemről?

Amennyiben rendeléskor megadta e-mail címét, a rendszerünk minden regisztrált rendelés után kiküld Önnek egy visszaigazolást. Amennyiben nem kapott visszaigazolást, kérjük elsőként ellenőrizze, hogy jól adta-e meg az e-mail címét.

Amennyiben jól adta meg az e-mail címét és mégsem kapott visszaigazolást, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, hogy ügyfélszolgálatos kolléganőink ellenőrizhessék a leadott rendelését, illetve felmérhessék, hogy mi lehetett a visszaigazolás hiányának hátterében.


Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási költség 2400 Ft, függetlenül a csomag nagyságától és a rendeltetési helyétől Magyarország területén belül. Ha a vásárlás értéke eléri vagy meghaladja a 25.000 Ft-ot, a szállítás ingyenes.


Lemondhatom-e rendelésem?

Természetesen lemondhatja megrendelését, melyet akár írásban (e-mailben), akár telefonon is megtehet a csomag feladása előtt.

Amennyiben viszont csomagját már elkészítettük és átadtuk a futárcégnek ("Szállítás folyamatban" státuszban van), a rendelését sajnos már nem tudja lemondani.


Megoldható-e a diszkrét szállítás (pl. úgy hogy a férjem/feleségem ne tudjon róla, vagy esetleg meglepetésnek/szülinapi ajándéknak szánom)?

Természetesen megoldható a diszkrét szállítás, és megpróbálunk minden tőlünk telhetőt megtenni, hogy valóban titokban maradjon. Annyit kérnénk azonban, hogy, ha ilyen szállítást szeretne, kérjük jelezze azt felénk, hogy mi is fel tudjunk rá készülni.

Amennyiben szülinapi ajándéknak szánja, mindenképp jelezze, mert akkor csatolunk a csomag mellé egy képeslapot is, vagy igény szerint átkötjük egy szép szalaggal. A számlát pedig az Ön címére postázzuk, hogy ezt ne lássa a megajándékozott.


Hogy tudom majd megfelelően nevelni a növényt? Kapok ehhez segítséget?

Minden kiküldött csomaghoz egy ültetési útmutatót csatolunk, amiben sok hasznos információt talál a növények gondozásával kapcsolatban. Illetve a weboldalunkon is megtekintheti a növények gondozásával/ültetésével kapcsolatos tudnivalókat. Amennyiben ennél több információra lenne szüksége, hívjon minket vagy írjon nekünk bizalommal. Kollégáink szívesen segítenek Önnek, és megválaszolják kérdéseit.


Ha az adott termékből nincs már raktáron, nem-e küldenek másik fajtát helyette?

Ha véletlenül kifogyott egy termékünk, vagy valamilyen oknál fogva nincsenek kiküldhető állapotban, akkor nem küldünk helyette más fajtájú növényt. Amennyiben helyettesíthető valamilyen más termékkel, kolléganőink felveszik Önnel a kapcsolatot és személyesen egyeztetnek erről.

Amennyiben nem tudjuk helyettesíteni a növényt, a megrendelt terméket megtalálja a számlán 0 (zéró) darabszámmal és 0 (zéró) árral és mellette az „ elfogyott” szöveg lesz látható.

Természetesen ilyen esetekben az adott növény árát nem számítjuk.


Mivel szállításkor egyes növények nyugalmi állapotban vannak, honnan tudjam, hogy nem száradtak-e el?

Ha egy növény nyugalmi állapotban van, a következő jelekből következtethet arra, hogy életképes

       1. az ágak rugalmasak (amennyiben száraz, ez könnyen törik)
        2. ha megkaparja egy kicsit a fa/bokor törzsét a kéreg alatt, zöldnek kell lennie

       3. virághagymák esetében a hagyma mindig kemény kell legyen, (nem száraz, szikkadt). A tavaszi virághagymáknál pedig már észlelhetünk 1-2 rügykezdeményt.

        4.  rózsák ágai zöldek, nem szikkadtak vagy feketék
        5.  szabadgyökerű növényeknél a gyökerek nedvesek, rugalmasak (nem szárazok)


Mi történik abban az esetben, ha egy megrendelt növény csak 1-2 év múlva virágzik vagy terem, és csak akkor veszem észre, hogy nem azt kaptam amit rendeltem?

Minden kiküldött növényre fajtaazonossági garanciát vállalunk az első virágzásig, gyümölcstermőknél pedig az első termésig. Épp ezért ügyelünk, hogy minden vásárlónk azt a növényt kapja, melyet megrendelt. Amennyiben mégis eltérést tapasztalna a megrendelt és a kiküldött növények között, kérjük jelezze ezt felénk telefonon, vagy írásban és kolléganőink ismertetik az ezzel kapcsolatos teendőket. Ilyen esetben kicseréljük növényét a saját költségünkre, vagy visszafizetjük Önnek a növény értékét amenyiben nem szeretné a növényt megtartani. Amennyiben úgy dönt, hogy a növényt meg szeretné így is tartani, kedvezményt ajánlunk fel Önnek.

Kaphatok képeket vagy videókat a növényekről?

Sajnos nem tudjuk megszakítani a csomagolási folyamatot a raktárunkban, hogy lefotózzuk vagy videót készítsünk az egyes növényekről, mivel nagy mennyiségű rendelést kell feldolgoznunk és csomagolnunk. A weboldalunkon található képek, valamint az egyes termékek leírása segítséget nyújtanak a kedvenc termékek kiválasztásában. 


Tudunk kommunikálni a WhatsAppon keresztül?

Tudjuk, hogy sokan kedvelik ezt a kommunikációs módot, de jelenleg nem vagyunk elérhetőek a WhatsAppon. Viszont telefonon vagy e-mailben készséggel állunk rendelkezésére bármilyen kérdéssel vagy kéréssel kapcsolatban. Aktívak vagyunk a Facebookon is, ahol értesülhet termékeinkről és szolgáltatásainkról.


Átvehetem a rendelésemet a cég székhelyén?

A megrendelések személyes átvételét a cég székhelyéről sajnos nem áll módunkban biztosítani. Növényeinket egy speciálisan kialakított raktárban tároljuk, és a rendelés leadásakor megadott címre szállítjuk ki őket egy futárszolgálat segítségével. Ez a folyamat segít abban, hogy biztosíthassuk, hogy a növények a legjobb állapotban érkezzenek meg Önhöz.


Személyesen szeretném kiválasztani a kivánt növényeket. Hol találom meg Önöket?

Jelenleg nem áll módunkban felajánlani azt a lehetőséget, hogy felkeresse székhelyünket vagy raktárunkat és személyesen válassza ki az egyes növényeket. Növényeinket egy speciálisan kialakított raktárban tároljuk és előkészítjük őket a kiszállításra, hogy a legjobb állapotban érjenek el Önhöz. Folyamatosan törekszünk azonban arra, hogy weboldalunkon minél szemléletesebb képeket és részletes leírásokat biztosítsunk, hogy megkönnyítsük a kívánt növények kiválasztását.



0